קבלת החלטות

 החיים שלנו רצופי החלטות. 

לפעמים הן גדולות וקריטיות ולפעמים הן קטנות ופחות גורליות. 

יש אנשים שקל להם לקבל החלטות ויש כאלה שמתלבטים רבות וגם אחרי שמחליטים, לא נרגעים וממשיכים עם ההתלבטויות. 


  • דוגמא להחלטה משמעותית בחיי:

 אחת ההחלטות הקריטיות בחיי , שגרמה לי ללחץ פנימי גדול, היתה מה ללמוד אחרי הצבא. היו לי שתי אופציות שנמשכתי אליהן עוד מגיל צעיר – מורה או אחות. לגבי כל תחום בדקתי יתרונות וחסרונות מבחינת הרצונות שלי בחיים. אחד השיקולים המאוד מכריעים היה מתוך תובנה שעלתה משרותי הצבאי. עבדתי במשמרות ומבחינתי זה היה נורא ולכן החלטתי שאני לא רוצה מקצוע שעובדים בו במשמרות. (כמובן שהיו עוד הרבה שיקולים אבל עליהם אולי בפעם אחרת). החלטתי להיות מורה ובחרתי בכיוון שאהבתי – ביולוגיה. (לביולוגיה נמשכתי בעקבות מורה מיוחדת שהיתה לי בתיכון). 


  • ומה השלב המקצועי הבא?

 לפני כמה שנים עזבתי את ההוראה ועברתי לעסוק בנומרולוגיה. גם כאן הייתי צריכה להחליט בין מספר תחומים שעניינו אותי. אני כל כך אוהבת את התחום הזה. הוא כל כך מדוייק וכל כך יכול לעזור בחיים שזה מדהים. כשמבינים את המספרים והמיקומים פתאום הכל נעשה מאד ברור. במהלך לימודי הנומרולוגיה, ככל שהעמקתי, כך הבנתי למה אני כזו ולמה יש דברים שקל לי לעשותם ודברים אחרים שהם מסובכים וממש לא בשבילי. 


  • מה אני עושה בפגישה?

 הרבה פעמים מגיעים אלי אנשים שנמצאים בצומת כלשהי וצריכים להחליט לאן הם לוקחים את החיים שלהם. המטרה שלי היא לתת לאנשים מספיק אינפורמציה בכדי שתהיה להם את היכולת להגיע להחלטה שיהיו שלמים איתה. לשם כך אני מפרטת להם את החוזקות והכישורים שלהם, את הזמן הנומרולוגי בו הם נמצאים ומה המשמעות של זה ואת האתגרים או העיכובים שעומדים בפניהם. 

  • כמו שאני עושה עם אחרים, אני עושה גם עם עצמי וכך היום יותר קל לי לקבל החלטות שאני שלמה איתן ולרוב, לאחר שהחלטתי, אני לא ממשיכה להתעסק עם זה.


 אם את נמצאת בצומת או מתלבטת בנושא מסויים, את מוזמנת ליצור איתי קשר ואשמח לעזור לך.


למאמרים נוספים

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.