הישרדות VIP - עידו קוז'יקרו

מחשבות על הישרדות VIP   - עידו קוז'יקרו


את עידו קוז'יקרו אני מכירה (לא אישית כמובן) מעצם היותו כדורסלן דומיננטי בישראל במשך הרבה שנים.

תמיד הערכתי אותו כשחקן למרות שאף פעם הוא לא שיחק בקבוצה שאני אוהדת.

מבחינתי תמיד חשתי שהוא מקרין אמינות, ביטחון, אכפתיות ואיזושהי נינוחות שנתנה תחושה שאפשר לסמוך עליו בכל מצב. היתה גם תחושה שהשחקנים מאד מעריכים ואוהבים אותו.


האמת שחשבתי לעצמי- בשביל מה הוא צריך את זה?

אז החלטתי לבדוק את המפה הנומרולוגית שלו וגיליתי כמה דברים מעניינים. דבר אחד אגלה לכם עכשיו ודברים נוספים בהזדמנות אחרת.


יום הלידה ועל מה הוא מעיד


גם אצלו (כמו אצל ירדן ג'רבי) מצאתי 8 ביום הלידה, כלומר, יש במהותו נחישות רבה ויכולת לשרוד במצבים מאתגרים. את היכולות הפיזיות ואת היכולות לתפקד במצבי לחץ ותחרות אני מכירה אצלו מהכדורסל והן בהחלט גם באות לביטוי בהישרדות.


יוצא לי לבדוק מידי פעם אנשים שיש להם 8 במקום מרכזי במפה ואני רואה שאם הם מחוברים לעצמם, אז הם כל הזמן שואפים לעשות עוד דברים שלא עשו ולהתקדם למקומות חדשים. כאילו משהו מניע אותם לכבוש יעדים חדשים, להתנסות ו'להוכיח' לעצמם שהם שרדו גם את זה. כמה שהם ישיגו, הם ישאפו לעוד.



ולמה ליטל סמדג'ה מצליחה להוציא אותו מדעתו?


יש לי כמה מחשבות נומרולוגיות בנושא ואולי אשתף אתכם בהמשך, בכל אופן שמחתי לראות שלמרות שהוא נגרר לפעמים לויכוחים איתה, בסה'כ הוא שרד אותה בכבוד. (אני חושבת שאני הייתי משתגעת...).


בינתיים מצרפת לכם את תגובתו ברשת לארועים עם ליטל:

"אחד הדברים הראשונים שלמדתי בחיי כספורטאי זה שמי שלא יודע להפסיד, לא יודע לנצח. בספורט מפסידים לא מעט, ולומדים מזה. אני גאה בכל מי שנמצא כאן בתמונה. גאה מכל הלב. גאה על האיפוק לאורך תקופה, גאה על המתינות, גאה על הדרך שכל אחד מאיתנו עשה.

"כן, יכול להיות שעשינו טעויות, אבל דבר אחד למדתי בחיי. כשאתה חוטף סטירה על הלחי אתה לא מגיש את הלחי השניה. אף אחד מהאנשים בתמונה לא איחל מחלה ליריבים שלו, ואף אחד פה לא קילל את היריבים שלו . אפשר לנסות להכפיש צד אחד, או פשוט להיות גאה בצד השני. אני בוחר בצד של אלה ששמרו על צלם אנוש גם ברגעים קשים ונמוכים".


למאמר על ירדן ג'רבי

למאמרים נוספים

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.